Hur pallar folk dethär med val och allt?


DISS PÅ DETTA! asså.. jag fattar verkligen inte hur alla i sverige pallar sitta bänkade framför tvn just nu bara för att kolla på någon jävla valvaka eller vad det nu heter. och hur orkar dem bry sig så himla mycket? visst, det är väl viktigt och så men om jag ska vara ärlig så skiter jag fullständigt i detta haha.

det kanske blir annorlunda sen när man blir äldre och jobbar och sånt, men nej blöö.. jag visste inte ens att det var val detta året, fick reda på det för typ 2 veckor sen haha.. vet inte ett skit om alla partier, vet bara att dem flesta är väldigt onödiga xD. och att man ska rösta på moderaterna och inte SD har jag hört. så jag hade väl antagligen röstat på moderaterna.

men ja, alla håller på att bomba sina jävla bloggar med sånhär skit nu, får panik på det. folk som inte ens får rösta, varför ska dem bry sig? det är väl bra att vissa bryr sig, men hur orkar dem bara? kan inte alla jävla partier bara slås ihop och göra allt bra? haha jaja, detta är min åsikt. och som sagt så kan jag inte ett skit om detta så ni behöver inte kommentera massa skit nu.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart folk bryr sig! Det är våran framtid :P o hur folk orkar är ju att dem hoppas på en ändring!

2010-09-19 @ 23:57:01
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0