FYYFAAN VAD DÖD JAG ÄR NU


jag har länge undrat vad jag håller på det på denna bilden asså... *bjuder som vanligt*

min dag har varit fett meningslös. tog det tidiga tåget och fick sitta i skolan och vänta i en timme hehehhehe..  på idrotten var jag och emelie dem ända som var med hahha, fett fail asså T_T sen matte och jag känner mig fan efterbliven (EXTREEEEMT EFTERBLIVEN!!!!) där, vill ju bara hänga mig eller ngt haha, men alla skulle räkna massa tal och jag var den enda i klassen som inte blev klar *cut cut* sen engelska i typ 3000år och jag gjorde inte ett skit. rolig dag vaa? nee. min data laggar verkligen SÖNDER just nu. får damp på den. nu ska jag duscha och sen kolla oth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0