Counting all the assholes in the room



jag spyr typ ofta haha.

jag är jätte åksjuk, spyr om jag äter för mycket/för fort, spyr när jag har mensvärk, alkohol, migrän och ja, massa skit T_T

jag är mörkräddast i världen.

hatar att vara ensam hemma på kvällen, sitter alltid i något "säkert hörn" och vågar inte röra mig, och har ALLA lampor tända (tre våningar hehehe) och sen sover jag med lampan tänd ganska ofta också (a)

jag älskar barnfilmer.

brukar faktiskt sitta hemma och kolla på typ pippi långstrump, madicken och ja massa såna filmer i hemliget 8) kommer aldrig växa upp haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0