Blev nästan överkörd av en buss idag hahaha

dagen har tillbringats hemma hos elin (med vicky, micha, elin och maja) och på donken (mc chicken junior ♥), gjorde massa tjejsaker hihi, klippte micha och maja, färgade håret osv osv. när vi gick hem från donken hade jag en ballong med mig (typiskt mig, alla ba skämdes ihjäl mohahha), sen tappade jag den typ på vägen, böjde mig ner för att ta upp ballongen och sen helt plötsligt var jag typ 10cm ifrån att bli påkörd av en buss, FYFAN VAD LÄSKIGT OCH TYPISKT MIG BARA FÖR DENDÄR JÄVLA BALLONGEN (mogenhet på hög nivå liksom).

nu sitter jag och kollar på kungarna av tylösand, höll på att dö när en gubbe gick bakom mig påväg till tågstationen. sen träffade jag jaqueline (stavning?) på tågstationen - skönt med någon man känner lite där iaf haha, hade fått lagom mycket panik annars där i mörket -.- pöss nu ska jag snart försöka somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0