You aint gonna tie me down

hej jag har tråkigt :)

Nämn någon som gjorde dig glad igår: hmm. många (: men typ frida, ida och micha?
Har du haft sex: yeppyepp
Hur många gånger har du haft sex: räknar verkligen, nat
När var det senast du hade sex: -
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: smsade
Det sista du sa högt: kommer inte ihåg haha
Vad har du druckit idag: päron dricka :)
Vad var det senaste du åt: tacos, pringles, marabou digestive och klubbor *tjock*
Vad var det senaste du köpte: godis XD
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig just nu: orkar inte kolla
Godaste glass-smaken: ben & jerrys phish food <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Drömmer du mycket: japp, cp störda drömmar kan jag lova
Mardrömmar: inte jätte ofta
Vilket ämne är roligast i skolan: hotell!
Favoritlåt just nu: ehh. vet inte haha O.o
Vad ser du om du tittar åt höger: godis
Vad gör dig glad just nu: att det är lov
Vad ska du göra härnäst: äta ännu mera godis haha, dör lite :)
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, fet
Favoritgodis: choklad lääättttt
Klädsel just nu: leggings, vitt linne, randig kofta
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du nåt instrument: nej, pyttelite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: sömnproblem, så nattmänniska
Vilka är viktigast för dig: familjen, vännerna
Bio eller promenad: promenad
Snarkar du: tror inte det
Stjärntecken: vädur
Vad vill du jobba som? på ett hotell i guess
Stökigt eller välstädat? har alltid stökigt men gillar mer välstädat haha
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? verkligen inte
Antal timmar sömn inatt? hade sovmorgon till ett så typ 8
Sov du ensam? japp
Vem sov du senast med: evelina kanske?
Vad ser du fram emot?: nästa fredag
Vad vill du ha just nu? en social och knäpp person
Vem längtar du mest efter? ........
Vilken buss åker du oftast? 250
Vilken årstid är det nu?: känns fan som vinter..
Har du varit kär? yepp
Är du kär nu?

Har du:

Någon som förstår dig? yaoo
Någon som du hatar? inte hatar, men stör mig på jaaa
Vem kramade dig senast? vet inte haha O.o
Vem pussade dig senast? nån på fyllan säkert
Vem ringde dig senast? ida
Vem ringde du senast? micha
Vem var hemma hos dig senast? micha :)
Vem var du hemma hos senast?
hmmm.. mitt minne asså <3 typ elin antar jag
Har du några kärleksproblem? lite kanske :'o
Har du pratat med någon idag? haha ja det är klart jag har?
Har du gråtit idag? näppppp
Har du skrattat idag? jarå, jag är en skrattig person

Jag:
Är singel? japp! pallar inte pojkvän
Svär ofta? ganska, eller?
Sjunger i duschen? ja höhöhöh
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? fyfan, nej
Skrattar åt dina egna skämt? ja hahha
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? japp

Har du:
piercingar? navlen + 3 i öronen om det räknas
Syskon? 1 :)
Jobb? nej
För många vänner? man kan inte ha för många
Rymt hemifrån? i dont think so
Färgat håret? 24/7 haha nejmen
Bra självförtroende? näpp
Sagt "jag älskar dig" till någon? jau
Varit kär? yes
Dumpat någon? yuppp
Gjort något olagligt? haha jaauuuuuuuuuu :')
Somnat i skolan? klart

Brutit ett ben? nee

Tappat bort mig i min hemstad? haha ja och då är det illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0