Yeah i'm so over you

precis sovit lite (hiihih sova middag <3), mår illa fortfarande.... åkte den jävla äckelbussen hem också och då blev allt ännu värre haha. skjut mig? pallade inte ens fixa håret, då är det verkligen inte något som stämmer :D

måste säga att jag började min skoldag mycket bra, fast nee. ramlade i en stentrappa och slog i knät (KLANT NUMMER ETT ÄR JAG DÅÅÅJAAAAAAAAAAAAA) och alla som hade kök såg mig också, dem fick iaf skratta lite haha :) hade bara två lektioner iaf. kändes dock inte helt ok när alla satt och mobbades om helgen haha. jajaaaa. nu ska jag ta tag i detta och lägga in lite bilder. höhöhöh *printa från facebook av ren lathet*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0