When everybody knew your move, they speakin' your name


precis kommit hem från gymmet, dansade där haha, kändes lite sådär men det var ganska kul :D det var några omogna killar på tågstationen som frågade om någon av oss hade fått baksug, trodde dem själva att man svarar på en sån jävla fråga elleeeeeeeer? :O sen dog jag lite när killen jämte på tåget sa såhär i sin telefon "ja asså jag knullade med henne och så, sen fick jag typ tre könssjukdomar och hon fick typ .. en. och nu vill hon ha sms sex och jag vet inte om jag är redo för det" HAHAHA LOL. nu ska jag kolla på det nya avsnittet på säsong 8 av oth, sen kungarna av tylösand :D

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHA såå bra! :D

2010-10-06 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0