Ny design igen hihi

Är hemma från skolan idag hihi. har iaf ändrat massa saker här på bloggen för den var tråkig. undrar hur länge jag har denna designen nu haha :D. måste byta header tror jag, men vet inte hur jag ska jag ha den.. min blogg är personlig iaf haha! wiie.

ehmmm.. idag händer nog inte mycket. men imon såå ska det bli fett kul! först kristianstad (jag ska övningsköra dit haha, kommer dö) och shoppa. sen fest hos elin på kvällen, och det är ju kulturnatten såå ;) detta året får inte sluta som förra året! skrattar ihjäl mig när jag tänker på förra året... jag är sjuuukt taggad :D hoppas inte att det regnar bara. pööösss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Då ses vi i dimman! :)

2010-10-01 @ 15:15:03
Postat av: Anonym

vad är kulturnatten?

2010-10-01 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0