Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks


soft dag, hotellfrukost = äta så man mår illa. sen inte så mycket mera, slutade tjugo över två och fick vänta i skolan i en timme typ (kuuuuul). jävla cp buss och tåg tider. satt iaf med några från klassen tills dem började fråga "hur är det att svälja sagga?" och "vilken är din favoritställning?" HAHAHAHA.....

nu ska jag plugga ihjäl mig eftersom att jag alltid skjuter upp allt som fan. ska välja 90 glosor och lära mig dem tills imon och läsa ut en bok på 200 sidor med liten text (skulle egentligen varit utläst och inlämnad förra veckan också hahahah), kommer jag lyckas? neeeej :) duktigt neee.. skulle egentligen varit med micha och plugga (hon är iaf bra på det till skillnad från mig) men hon orkade inte nu. haaaataaar läxor, lyckas aldrig göra dem! SEAS NU SKA JAG KRÄNGA ROSTAT BRÖD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0