I was just having a little fun

Sandra L om Tanken har väl snuddat mig, men aldrig att den nuddat mig:
Haha vad fina ni blev ^^

svar: tack sandris :D

MOAAA om Where did i go wrong?:
HAHAHAHAHAHAHA EMO! ;o

svar: hahahhaa var aldrig emo, hade bara svart hår och knäpp klädstil ;)

Moa om Tanken har väl snuddat mig, men aldrig att den nuddat mig:
HAHA! Gillade den där uppe med den otroligt snygga "kepsen" X) hahaha!!

svar: haha ja erkänn ;) synd att alla bilderna typ var tagna underifrån för då ser man förjävlig ut haha!

frida om Jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset:
GUBBEN I LÅDAN <3

svar: BÄSTA LÅTEN :D har typ redan tjatat ut den hahaha -.-

Tim Landqvist om Lagom övertrött:
Frågan är om det är du som är korkad eller inte, man ser klart och tydligt att poliserna står och väntar i bild.

svar: haha ja jag är inte världens smartaste människa precis, men jag ser inga poliser och varför låter dem tjuvarna köra iväg liksom? och varför skulle dem annars ta med det i videon?

Moa om BRA JOBBAT HANNAAA!!:
HAHA? varför det x) ??!?

svar: haha jag säger inte det här (:

Kommentarer
Postat av: MOAAAAAAAAAAAAAAAA

JAG ÄR ÖVERALLT HIIHIHHIHI! ;D x)

2010-10-16 @ 00:32:21
URL: http://www.moa.fetkossa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0