Min "jätte intressanta" dag än så länge haha -.-

vaknade alldeles för sent som vanligt. bakade cornflakeskakor till frukost (man ska ju vara nyttig yeppyepp haha) som jag dock sitter här och äter fortfarande hehe. har helt plötsligt blivit förkyld också för er som bryr er - därför ska jag sitta hemma och dö ikväll så att jag kan festa imon hihi 8)

har också kollat på det nya oth avsnittet (som skulle kommit ut för en vecka sen, damp på att vänta så länge -.-) det var asbra som vanligt. ska även dränka mig i BUS för jag var tvungen att skrubba bort allt för det var så fläckigt, måste vara brun imon..

nu: cykla ner till tågstationen (lat ja, det är typ 200meter) och möta syster -> handla mjölk så jag kan göra oboy (pallar inte vänta till mamma och pappa kommer hem) haha normalt. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0