Might be mad in the morning but you know we're going hard tonight



jag idag, sjukt seriös är jag. skolan går så sjukt bra för mig asså :D ironin där jaa. min dag har tillbringats i "skolkartrappan" haha as gött. våran mattelärare borde sköta sitt eget liv ist för mitt. sitter här och dampar med nellie nu och hon tycker att jag är störd hihi. peace

Life's too short To be sitting
'Round miserable And people gonna talk
Wheter you doing bad or good
Got a drink on my mind And my mind on my money
Looking so bomb Gonna find me a honey
Got on my Ray-Ban And I'm feeling
Hello cool tonight, yeah
Everybody's vibing So nobody don't Start a fight,
yeah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööööt (:

2010-11-23 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0