Har kommit fram till att mitt liv är sjukt tråkigt



jag är för rastlös för att bo här asså, vad kan man göra i blekinge liksom? mitt liv är så sjukt äckligt tråkigt, träffa folk och kolla film typ? bättre än inget, men blir ju sjukt tråkigt efter ett tag. jag vill bara springa runt och göra sjuka och galna grejjer, skitsamma vad folk tycker egentligen. men nej alla ska bara vara med sina pojkvänner 24/7 -.- får damp. sen har man ju aldrig råd med något heller, skitkul, höj studiebidraget dirr. jag passar verkligen inte här, vill göra roliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0