Har as tråkigt såå

Du heter: hanna carlsson
Beroende av: godis xD
Vad tror folk om dig? antagligen att jag är dum i huvvet? :)
Vad får du oftast komplimanger för? min rumpa haha
Hur imponerar man på dig? vet jag inte ens själv typ
Brukar du skratta för dig själv? hehehhe ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? hemligt ;>
Var bor du? i världens håla
Trivs du där? nej, 95% av alla som bor här är helt störda
Hur svarar du i mobilen: beror på vem det är, allt från "HALLAUUUUU" till "hej det är hanna"
Vem ringde du senast?: nellie tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg
Brukar du komma i tid: hmm. nja
Hur känner du dig nu: seg i hjärnan typ hehehhe
Vanligaste färg på dina kläder: har nästan alltid något svart iaf
Hade du en bra kväll igår: yao
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ runt ett nu för tiden, är helt död sen i skolan hehehe
Är du blyg?: jag tycker det
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: ja....
Är du nöjd med ditt liv: i think so :D är bara helt otursförföljd och klantig, annars så (y)
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: är i skolan -> hem och sova, eller ngt
Vad är det värsta du vet?: folk som inte vågar vara sig själva och spindlar
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja! <3
Du samlar på: typ inget?
Vad dricker du helst när du är törstig: oboy, saft, juice eller ngt höh. hatar mjölk och vatten iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0