Varje gång jag ser dig så blir jag varm


midsommar - yees, midsommar imon och det ska bli fett kul. kommer sluta i diket med en cykel över mig om jag känner mig själv ;)
snart jobbat klart - bara en vecka kvar nu, sen får jag äntligen riktigt sommarlov, gött!
nudlar - säger bara ett ord: underbart! måste ätas minst två gånger om dagen. jag är tjock av mig jag vet.
brun utan sol - jag ser lite neger ut nu, och har solat minst av alla mina kompisar (y)
godis - måste ju bara hissa det jag lever på, godis är seriöst mitt liv. borde vara världens tjockis egentligen ;o
sommar killar - mhhmmm sex on the beach here i come! haha.


killar som inte vet vad vänner betyder - ja usch, alla jag skriver med vill typ ligga med mig / bli tillsammans sen.. fast hiss på vissa ;o
spotify - det är ju grymt bra och så, men det borde finnas fler låtar tycker jag faktiskt.
klädproblem - vet verkligen inte vilken tröja jag ska ha på mig imon! HJÄLP!
att jag äter så onyttigt - kommer ju dö extremt mycket i förtid om jag håller på såhär, och bli fet med kanske (man vet aldrig med mig)
jag är senil - har glömt koden till mitt kort, first class/dexter och mitt mobilnummer idag, inte alls okej.
att jag inte är rik - den fetaste dissen ever jaa, vill köpa hela världen, typ hehehee.

Kommentarer
Postat av: melanie

gillar dina hissar och dissar! :D

sv: jaså? haha!

2010-06-24 @ 21:29:40
URL: http://melanieforsberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Glad midsommar!

Hur ser din midsommar ut? :)

2010-06-25 @ 11:26:31
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0