Under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi

jag skulle ge dej allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så, jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag. vad vore jag utan dina andetag? kent - utan dina andetag

min dag har varit helt okej, men det känns som att jag missar massa saker när jag jobbar (n).. fet huvudvärk nu också. och det är typ redan mörkt ute (liksom wtf, klockan är typ fem?) och det ös regnar. vad underbart att det är så himla fint väder när jag väl är hemma och kan sola! jag vill ha godis men jag pallar inte köpa det. tänkte langa en bild nu men vet inte vilken O.o
puss!

haha asså existenz ♥♥


Kommentarer
Postat av: Nellie

Sv; Jajamen! :)

Ja, alla var jättefina! :)<3

2010-06-21 @ 20:27:21
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0