Skum dröm punkt com

Jag hade världens sjukaste dröm inatt haha. jag, dollyblond, dessie, kenza och paow var på ett bantningsläger och så fick vi springa fram och tillbaka på den as långa bryggan i hällevik (haha!). sen helt plötsligt simmade vi med valrossar i havet där O.o helt cp.
min morgon tillbringades på toa golvet och inpressad i ett fönster för att försöka få lite luft (haha?) för jag mådde inte prima, sen somnade jag och hade denna drömmen.
jaja, bilder från sweden rock kommer snart så håll ut ;) undrar hur dem bilderna ser ut egentligen...
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0