Say we're not responsible, but we are

min blogg är fett tråkig menmen. shoppade innan idag och det blev två shorts, två linnen, present till micha, ansiktsmask och vax. haha ja jag ska testa att vaxa benen, eller jag testade lite nyss men mitt hår var för kort (har nyss rakat benen såå).
tycker ni ska lägga märke till min fina hello kitty där uppe där det står hemsidan (y)


och jag vet (fortfarande) inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen :( vad ska jag ha förnågot? tror det blir jeans shorts och mega klack om ni inte säger vad ni tycker.
nej nu jävlar ska jag gå upp och rensa skafferiet och hoppas på att vi har något jag kan feta mig med, annars blire hängning i toapapper @ toan yepp.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0