Please don't waste my time

gårdagen var mys. idag är jag död typ, ska bara lata mig idag för jag orkar inget mera. mamma och pappa är inte hemma just nu, gött att ha huset för sig själv haha (y). ny header också, dock inte världens seriösaste - men jag är ju inte seriös av mig såå.
dagens fundering: varför lyssnar jag på en justin bieber skit låt just nu!?
gay.com yesss. jag måste köpa nytt hårspray, har bara 4st kvar så jag måste fylla på förrådet haha 8)
puss!

jaa, ibland undrar jag verkligen vad jag håller på med

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: tack :)

Ha en bra söndag! :)

2010-06-20 @ 15:11:47
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är kärlek för dig? :)

2010-06-20 @ 15:49:43
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0