Nej inget av demhär svaren är seriöst

ÄRLIGHET:
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? tio tusen tror jag nog
vad tycker du om kärlek? bajs
när kramade du någon sist? håller inte jag koll på
kramade du någon speciell person? kramar bara speciella personer för jag är ju bäst
har du svårt för att bli kär? näääääj
när fick du senast en komplimang? får det 24/7 daaaah -.-

HAR DU VERKLIGEN:
varit medvetslös? jag blir alltid det på fester hihihihi 8)))
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nyår osv yeeep, detdär vill jag dock glömma NUUUU
gjort något riktigt dumt? jag gör bara dumma saker, så ja
gjort något du verkligen ångrar? alltid
åkt ambulans? varje dag när jag får mina epelepsi anfall hahhahah. neeeej
gjort nåt olagligt? nej verkligen aldrig, inte ens cyklat utan cykelhjälm....
blivit polisanmäld? ja det var en gång när jag snodde en polisbil på fyllan, men det räknas inte
fått din mamma att gråta? nja det var en gång när jag nästan hoppade från altanen bara
slagit ner någon? ja för jag är ju så jävla biff och allt, slår ner alla jag ser, speciellt sumo brottare
skämts över dina föräldrar? ohjaaaaaaaaaaaa
skämts över dig själv? ja jag är ju lite galen ibland hehe T_T
sagt jag älskar dig och menat det? NEEEJ JAG LJUGER ALLTID OM SÅÅÅNT MOHAHAHA
tagit droger? ja jag är hög just nu hohoohohoh
rökt? jag brukar tjuvröka under min säng ibland, men det är hemligt
Snusat? LÖS SNUS I MITT HJÄRTA
druckit? verkligen inte, håller absolut inte på med sån skit *LALALALALLAAAAAAAAAAAAA*

RANDOM
:
varit kär? yeeeeeeeeeeeep men det var jobbigt
är du singel nu? ohja singel som fan, CALL MEE!!!! 0734148048 ;))
vill du ha barn? har redan tre stycken

SENASTE PERSONEN SOM:
såg dig gråta? min flodhäst som elin döpte till hugo
fick dig att gråta? en neger som dog i en film hahahhaha
du gick på bio med? jag är så ensam och utmobbad så jag gick själv D:
skällde på dig? grannens hund :O

DE SENASTE 2 DAGARNA HAR DU:
gråtit? hehehehee jaaa
kramat någon? jag kramar varje människa jag ser, även fast jag inte känner dem
pussat någon? samma sak som med kramarna :O
köpt någonting? ja en pansarvagn =D
sjungit? opera is the shit
skärt dig? jag skär mig alltid på brösten och sen stoppar jag in köttbitar där i så dem ser större ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0