Jag har bränt dina skivor, eldat upp dina brev

lite bilder från sweden rock nu, lägger inte upp alla för det var en del bilder tydligen haha. träffade iaf massa folk och alla killar var ju cp schyssta (y) och vissa överkåta. och jag gick vilse där (full ja) och tappade bort alla -.- tur att det finns mobiler för jag trodde jag skulle dö.

"hon är nog det vackraste jag har sett i mitt liv"
"inte i hela mitt liv men hon är klart över top fem"
"men kolla så söt hon är"
"hon är ju bara skitsnygg, hon där borta är söt"
osv osv. såå höll några killar på att snacka om mig och micha XDD jag var snygg och hon var söt haha, jag vill va söt *cut* skumma typer detdär. och jag har tydligen gröna ögon (jag som trodde jag hade blåa haha) och det har jag kommit på efter 17år yepp.

några killar som tog med oss till en fest



hmm.. och vem är killen på bilden under denna!?



tillbaka till killarna haha




louise, jag och micha :)



några sociala människor




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hanna då, du är ju hur söt som helst! :)))

hahah bra att komma på det efter 17 år jaa! ;) (Y)

Tack fäör kvällen iaf, et måste göras om nästa år! Michaela. :) <3

2010-06-13 @ 13:50:34
Postat av: Hanna :)

hihi men du är sötast! :))

ja jag har faktiskt alltid varit ganska förvirrad när det gäller mina ögon XDD

nästa år måste vi har 4-dagars biljett och sova där :DDD<3

2010-06-13 @ 14:14:05
URL: http://haaannacarlsson.blogg.se/
Postat av: Nellie

Sv; Jag använder den inte så mycket som dig precis :P Men det var massor av sms jag ville få iväg :)

Haha, jag tror med att ditt rum är värst! ;)<3

2010-06-13 @ 20:59:51
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0