If you live me, let me go

lyssnar på slipknot och dem är underbara, dem borde komma till sweden rock haha =D. min dag har sett ut såhär: jobb, fika, jobb, fika, jobb, fika (dem fikar väldigt mycket jaa). köpte hårfärg och nu sitter jag med det i håret - gissa vilken färg!? jo blonda slingor och det kommer bli oranget säkert. och nej jag ska inte bli blond, vill bara få bort det röda typ. färgen räckte typ inte och det var två paket... mitt tjocka och långa hår gör mig galen ibland.......
puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska du hitta på idag? :)

2010-06-18 @ 10:56:50
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: oki, jag ska storstäda klart, sen bara chilla :D



Har du några åsikter om Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllop?

2010-06-18 @ 17:30:03
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0