I like it that way and you know it, so lets do it

rädd hanna här jaa. suttit och kollat skräckisar med min tjej evelina (hahha), micha, håkan, jennifer och ernst =D och ja, jag är ungefär livrädd nu och har tänt upp varenda lampa i mitt rum, det räcker inte :/ borde skaffa värsta strålkastaren tror jag! haha nee, nu ska jag läsa igenom 400 blogginlägg @ bloglovin hade jag tänkt. lär ändå inte somna.
puss!

vet att ni älskar mina snyggis bilder. jag idag iaf. vad tycks om mitt håår? =D köpte silverschampoo innan.

Kommentarer
Postat av: Ebba

as cool blogg har du!

fråga gärna frågor på min frågestund, det vorre jätte kul!

allt bra annars?:)

2010-06-19 @ 00:55:59
URL: http://bblebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0