I don't need your prison

sitter inlåst på mitt rum, musiken är på högsta volym och jag försöker glömma den sega verkligheten.
taggar för sweden rock också hihi.

ASSÅ BUHU VARFÖR BLIR VOLYMEN AVSTÄNGD PÅ ALLA MINA LÅTAR!? :(

I don't need your forgiveness, I don't need your hate, I don't need your acceptance
So what should I do?, I don't need your resistance, I don't need your prayers, I don't need your religion
I don't need a thing from you


I don't do what I've been told
Your so lame, why don't you
Just go Die mother fucker die mother fucker die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0