Hiss and diss is the shiiiit


sommarlov imon - imon är jag friiii, från skolan och alla läxor/prov osv!
sweden rock - det ligger gaanska nära och det är bra musik, ska dit på fredag eller lördag hihi wiie.
hårspray + volymemaster + tupera - ger värsta feta volymen i mitt hår och jag älskar det. kallas dock bull hanna -.-
metal - åhh bästa musiken ever! mhhhm, gå med mig på metaltown!?
studsmattan - haha det är ju fan as kul att hoppa där och träning med (y) man kan ju sola där med


sommarjobb - både bra och dåligt, men segt att gå upp tidigt och jobba på sommarlovet. får pengar iaf (y)
vädret - asså ska det inte vara sommar nu? det märks verkligen inte..
skiljs från mongo klassen - haha ja jag kommer sakna min cpiga klass i tvåan faktiskt, buhu.
slösa pengar - jag är verkligen en slösare, köper allt jag kommer åt och sen blir jag pank 3 sekunder efter att jag fått pengar.
mitt rum = bombnedslag - jag hatar att städa och det är meningslöst -.-

Kommentarer
Postat av: nathalie

varför ska ni skiljas? :O <33

2010-06-09 @ 18:00:26
URL: http://ajsiingbajsiing.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

nathalie: jag går ju hotell och restaurang så i tvåan väljer man om man vill gå hotell, restaurang eller lärling. då blir det nya klasser sen :/ och jag är den enda tjejen från min klass som ska gå hotell O.O

2010-06-09 @ 18:05:01
URL: http://haannacaarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0