Hanna är dödare än dödast

jobbat och så nu, tiden gick ganska fort. ska snart börja svara i telefon och hjälpa kunder - SJUKT LÄSKIGT haha. kommer faila, hehehe jajaa. nu ska jag äta hamburgare och ta en låååång dusch (om ingen står och bankar på dörren som vanligt). btw så tror jag att jag ska köpa en iphone för den mobilen jag har nu dampar sönder 24/7 och sen har jag inget headset heller för en viss person *host* linus *host* har haft det i 30år nu haha. lär iaf lägga lönen på en iphone om jag känner mig själv rätt.
puss!

ska lätt ha en vit isf. alla andra har ju svart haha ;D

Kommentarer
Postat av: Michaela ;D

jag hade också tagit en vit isf ;) det tycker jag du ska göra! =)

2010-06-28 @ 17:39:04
Postat av: ellinorpettersson'

Jaha, sommarjobbar du? :)

Jag har också precis kommit hem från jobbet.

2010-06-28 @ 18:31:28
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lätt en vit!

2010-06-28 @ 19:08:52
URL: http://madeleiinhellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0