Full

haaha heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
jag är nu utslängd från louise och vill bada (hmmmmmmmmmmmmmmm normalt neeej), ska bada med ernst, madde och jennifer imon iaf, har varit en kuuuuuul kväll och jag kommer nog ångra lite imon men wtf det får man leva med. detta inlägget tog typ 10042+952år att skriva för jag lovar att jag stavar fel på varje litet ord! åkte till adam med en stund = SEGT. dem kan absolut inte festa riktigt demdär bajskorvarna. bilder kommer när alla har skickat dem till mig + mina egna så såklart ;) facebook nästa ofc. hahha sämst på att stava nu kan jag lova! jag vill inte sovaaaaaaa... vill festa mera juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! bajs med :( hmmmmmm, kom hit någon full människa?
puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska du hitta på idag? :)

2010-06-26 @ 12:20:57
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

snygg blogg :)

2010-06-26 @ 21:58:52
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0