Från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld

min dag = oboy + sortera papper -.- min mobil cpar sönder, så kan typ inte se om någon har ringt, så får inte damp på mig om jag inte ringer upp! ville bara säga det haha ;o ibland undrar jag seriöst om jag har ngt fel haha.. typ på jobbet, hyperaktiv och kan inte sitta still (och det är det jag måste göra hela dagarna), går typ på toa 24/7 bara för att röra på benen lite liksom!? rastlösare människa med mer spring i benen än mig får man leta efter - måste röra mig hela tiden fan haha.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0