Ben&jerrys och family guy

rubriken säger allt hihi. fick sluta tidigare idag, annars hade jag suttit och väntat på tåget just nu (hemsk tanke). det har regnat hela dagen typ, så jag ser ut som en dränkt katt just nu. jaja det är bra att det är fult väder när jag jobbar för då missar jag inget solande =D. köpte även brun utan sol innan på matrasten, lär ju behövas denna kassa sommar.. och jag blir aldrig brun heller. alla bryr sig här jaa.
ikväll blir det en systerkväll hihi, mysigt äre :') långt inlägg det här.
puss!

kollade igenom pappas bilder och hittade denna gamla sexiga saken haha.


Kommentarer
Postat av: nathalie

vart jobbar du? (: <3

2010-06-15 @ 18:08:39
URL: http://ajsiingbajsiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0