You keep talkning but it makes no sense

YOOOO! nu sitter jag här med färg i håret igen - vetifan vad jag vill med mitt hår haha men jag vill iaf inte ha det oranget länge -.- sen ska jag nog till ronneby med massa folk (om jag hinner), där vill jag äta haha, ovanligt? nej. ska tigga lite pengar av mamma och pappa så jag kan köpa något till östersjö, typ skor (SKOR = MIN STORA OCH ÄNDA KÄRLEK I LIVET HAHA). nu ska jag sitta med färgen i en halvtimme till och sen blir det att stressa lite.
puss!

första gången jag solade detta året haha - BLEEEEKFIIIIIIS #1. hihi duktig var jag som skolkade från köket bara för att sola (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0