You don't really care for music, do you?

dagen/kvällen har tillbringats med jennifer, ida, evelina och michelle här hemma eftersom jag har huset för mig själv inatt :) skämt ut oss och så, men det är inget ovanligt hihi. badade tunna också och "skvätte" ner evelina.
massa prat och så, tjockismat + american pie liknande film = typiskt oss!
nu är jag ensam för michelle och jennifer stack nyss, är lite smårädd faktiskt (hehe mörkrädd nummer ett) TACKAR VÅRAT NYA LARM SOM FÅR MIG LITE TRYGGARE HIHI. ska nog kolla lite the hills avsnitt och sova på soffan inatt för jag vågar nog inte gå ner på mitt rum (a). har inga normala bilder att lägga ut här.
puss!

good song !


Kommentarer
Postat av: dilnaz - fbifamily.blogg.se

Åh, jääättefin blogg! :D Och älskar den låten..

2010-07-08 @ 23:46:36
Postat av: Malin

God morgon! Har du sovit gott? :)

2010-07-09 @ 11:23:50
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0