When i get older i will be stronger


östersjöfestivalen - jag är så jäääävla taggad så det finns inte hihi, ska bli så beeeeest. bara några dagar kvar nu (y)
ensam hemma ganska mycket nu - woho det är underbar ju, föräldrafritt hus och snart blir det nog fest här hemma om jag får bestämma.
pengar - säger bara en sak och det är att jag kommer bli rik snart (; men det lär inte vara länge heheh...
är brun - allt solande har iaf gjort mig lite brunare wie + har fejkat lite med brun utan sol men det är hemligt =D
båt - det är fan fett skönt att bara åka ut med båten lite då och då och bara sola, bada och äta - man glömmer verkligheten.


vädret - det har varit helt cp dem senaste dagarna, och det ska tydligen bli dåligt på östersjö och det är inte okej :(
vikten - haha men seriöst jag väger 53kg nu och brukar väga 48, inte bra detta. kanske sluta äta allt jag ser? haha nej det klarar jag aldrig.
sommarlovet är snart slut - är det bara jag som tänker på det hela tiden eller? och detta är mitt näst sista sommarlov.
spindlar - jag ser dem verkligen överallt och börjar nästan lipa varje gång -.-
mörkräddast i världen - just nu har jag alla lampor tända som går att tända i HELA huset - och vi har tre våningar O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0