Undrar om ni skulle bry er om jag försvann

dagen = typ sjuk och har varit med nellie tills jag upptäckte att hon hade använt mina kläder utan att fråga som vanligt, sursursursur! och mamma hade köpt kläder till henne, fick jag något? nej..
ja hon är ju klart favorit ungen, bra betyg, festar aldrig och sitter typ alltid hemma. och jag är motsatsen..
i helgen är det tosia och jag känner att jag behöver festa för mitt humör = så dåligt som det kan bli. men jag har lovat mig själv att inte göra det (efter all skit) så jag får se hur detta kommer gå. nu måste jag städa för jag blir ju aldrig klar med det *seghetens återkomst* OCH NU SKA JAG BLI POSITIV OCH LYSSNA PÅ MASSA BRA OCH GLAD MUSIK ISTÄLLET FÖR TYP SURIS MUSIK! då vet alla det :))))
puss!
och denna fina skridsko/dvärg bilden bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Det stämmer inte alls, jag sitter fan inte alltid hemma, jag har normala betyg, och okej jag festar inte så ofta, men ändå.

Förlåt att jag lånade dina kläder, men det var en gång, jag hade inga kvar i garderoben och jag har inte gjort det på typ ett halvår.

Hon hade köpt den till sig själv, men den var för liten så hon frågade om jag ville ha den. Eftersom att jag är större än dig, den hade varit sjukt för stor för dig.

2010-07-06 @ 19:11:11
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0