This time she's out of control

nyvaken tjej som sitter och äter 1000kg godis just nu yeep. vart tog det fina vädret vägen egentligen? jag vill ju sola så jag blir brun som en bajskorv haha. jajaaa, blir nöjd om det är fint väder på östersjö iaf :D är fett taggad till det jaaaaaaaaaa. nu hade jag tänkt plåga mig själv ett tag (100år kommer det ta typ) för jag ska städa mitt rum, det ser ut som att jag har haft extremt kul på natten för min madrass på sängen är typ helt skev och lakanet är spårlöst försvunnet :o haha. normalt neeh.
puss!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Svar; Gör det inte? haha! :D <3

2010-07-16 @ 12:45:06
URL: http://missnelli.blogg.se/
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

Hej! Jag har en ny blogg, (min gamla blogg: piiiinkpiercing.blogg.se) och jag kommer att fortsätta att följa din blogg, du får gärna fortsätta att följa min också :D



Kram!

2010-07-16 @ 16:25:52
URL: http://photobypinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kör en veckans blogg på min sida! :d

2010-07-16 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0