Öl smakar kladdkaka

haha rubriken ♥. har packat klart nu (hoppas jag hehhee) och sitter och lyssnar på massa gammal musik på youtube, tuff är jag. ska typ sticka om en timme sååå jag sitter vid datan litegrann wie. men iaf så hörs vi väl på typ torsdag eller något sånt.
det åskade och blixtrade igår och smällde i ett fönster på övervåningen, jag var livrädd som fan och grät (haha ja pinsamt menmen) så nellie sov jämte mig i sängen, räddaren i nöden haha (y) tur att man har stor säng iaf!
puss!

ännu en sommarplåga? lyssnat på den hela helgen tyyp


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart ska du? :o!

2010-07-12 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0