Nu tänker jag visa världen alla människor har lika värde

heej. kan inte lägga ut bilderna ännu för mamma och pappa har kameran + mina nya kläder i båten (n). gick iaf och la mig och sov lite innan haha, sen tog jag en kall dusch - skönt värre, det behövdes. har det verkligen varit såhär varmt någon sommar innan? :O känns inte som det. behöver städa men det skiter jag i, imon blir det nog beachen med mina knäppisar :)
puss som fan på det!

när jag ändå är i farten kan jag ju bjuda på lite bilder från midsommar som micha tog.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0