Just a bimbo

since when did you need another girlfriend? since when, i really gotta know. who's she, tell me? now she's sleeping in my bed, oh god i wish that she was dead! i need to know, who's that bimbo? which bone in her body should i break first? the bimbo's gotta go.

känner för att skriva något kul här för en gångs skull, men humöret är inte alls på topp. är sugen på kladdkaka, men nej jag ska hålla mig till imon när jag är hemma själv (ja jag är jävligt barnslig ibland och det vet jag) för jag ska mat strejka.
tror jag ska titta lite på världens sorgligaste serie = one tree hill. och gråta lite till det, skönt äre ibland.
PUUSSSSSSSSSSSSS! hörs när jag är på bättre humör.

den söta bilden är från i vintras då livet lekte stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0