I'm lying here on the floor where you left me, think i took too much

har varit med sandra och micha hela dagen (hilda var också med en stund), vi åt pommes @ pizzerian, badade i två timmar och jag glömde såklart att ta med mig torra underkläder = problem yeep. sen har vi väl bara gått runt och varit allmänt störiga, kollade skräckfilm och en komedi här nyss också. snart blir det sängen för den SKRIKER på mig just nu hihi.
PÖÖSSSSSSSSS!


svar: tack, jag har gjort den själv för jag är så bäst ;) nejmen, gjorde den i photofiltre iaf.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Svar; Du får också ha det jättebra! Kommer sakna dig ;<

Älskar dig också :)<33

2010-07-19 @ 01:12:49
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0