Har inget annat för mig så jag blir lite wb fjortisbloggare!



Jag sminkar mig typ aldrig.

haha jag orkar verkligen inte, och när jag sminkar mig så använder jag bara lite foundation och mascara. typ det enda smink jag äger haha, jag har ändå inga finnar osv sååå, gött är det.

jag älskar människor som sticker ut.
sverige är tråkigt och alla ser exakt likadana ut hela tiden, det är ju så jävla segt när alla går runt i samma kläder. suck suck suuuuuck. därför tycker jag bara det är coolt när folk vågar sticka ut.

jag är besatt av hårspray.
jag har just nu 6st hårspray på mitt rum, vet inte ens varför jag har så många men man vet ju aldrig när det tar slut. jag ska spara alla burkar och se hur mycket jag använder egentligen. tror nästan inte att jag vill veta haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0