Girls rock your boys, we'll get wild

är hemma från båten nu och är helt död och efterbliven (som vanligt då kommer säkert alla tänka -.-), så kvällen kommer spenderas hemma haha. det känns som att man fortfarande sitter i båten för allt i mitt huvud gungar (normalt nej).
shoppade igår och jag fick med mig ganska mycket hem, bilder kommer senare när jag orkar. jag tänkte vara snäll och langa en låt här nu, sen ska jag nog baka eller något wie. och jag saknar våran fete stora gamla båt ♥.
puss!

System Of A Down <3


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 16:22:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0