Du kommer aldrig förstå hur det är att leva som jag gör

är arg, sur och ledsen. vill aldrig mer komma hem igen kan jag ju lova. håller iaf på att städa mitt rum nu eftersom att jag blev tvingad till det, så ja.. min kväll är förstörd.

bra låt som jennifer visade


stack iaf ut till järnavik med jennifer och micha, blev lagom död och stack hem till jennifer efter några timmar, sen salsjön med jennifer, olivia, niklas, håkan och ernst. vattnet var skönt och sen bastade vi lite. var lagom död/deppig hela kvällen pga min familj... jaja ha det bra, nu ska jag försöka att inte äta på ett tag för jag är suuuuuuur (det brukar hjälpa eftersom att jag nästan hade anorexia ett tag) och jag lär antagligen ta bort detta inlägget sen för det är typ för privat. grått och tråkigt inlägg ändå.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0