Borde ta tag i livet och skaffa lite cash!

yooo! har varit på tosia och träffat massa folkiiiisar. bilder kommer nu yeeep, dock inte så många menmen. det har varit kul och jag köpte lite saker för en gång skull. segt bara när alla åker karuseller (jag spyr som en idiot om jag åker typ en barnkarusell hehhehehe). och imon åker jag ut med båten i några dagar, ska shoppa och sooola = pank neger (?). så nu ska jag fortsätta packa och jag kommer glömma något viktigt som vanligt.
puss!

bara bilder från förfesten första dagen för mitt kamera batteri tog slut haha, dem andra får skicka bilderna dem tog sen :)

"och detdär är hanna, hon brukar vanligtvis ba *DET ÄR JAG SOM ÄR HANNAAAAA!!!* men hon är ovanligt lugn idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0