Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde

min kväll = msn/mobil bombaderad + håkan hellström, snart ska jag kolla på kung fu panda, nu hade det varit underbart med ben & jerrys (♥♥♥♥♥), har inte ätit det på typ evigheter. alla antecknar nu va? imon är det måndag och det betyder antagligen att jag måste påminnas om vad som hände i fredags med polisen och allt, längtar inte alls till socialen kommer ringa.
puss!

haha är det bara jag som tycker att jag ser ut som en kines på bilden? + typ värsta fettot i ansiktet O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0