All this time how could you not know that you belong with me?

i'm listening to the kind of music she doesnt like and she'll never know your story like i do. dreaming about the day when you wake up and find that what you're lookin for has been here the whole time. if you could see that i'm the one who understands you, been here all along so why can't you see? you belong with me. and you've got a smile that could light up this whole town, i havent seen it in a while, since she brought you down. Hey, Whatcha doing with a girl like that?

detta är antagligen min otursdag, vaknade för typ 20min sen av att en flug jävel gick på mig sen när jag reste på mig hade jag fet migrän typ,
alltid lika skönt att ha det ju - NEEEJ. sen skulle jag gå på toa och då skulle ju alla såklart gå in där innan mig så jag höll på att dö ännu mera, sen tappade jag nyss min data i golvet (smidigt hanna, smidigt....), sen skrapades hela datan på benet så det är ju fina sår där nu också, och sist men inte minst lyckades jag fastna med håret i datan så ja, det känns som att allt hår är borta. detta var mina 20min som vaken idag, tror jag går och lägger mig igen asså!


denna dagen kommer antagligen sluta med att jag dör? eller nja det hoppas jag inte för jag vill kunna peta lite på min blivande älskling (iphone haha). men nej jag mår skit idag för dendär dumma cp migränen - varför ska det finnas och varför känns det som att jag är den enda i världen som har det såhär plågsamt? hehehhehe. jaja, idag är vädret ändå sämst i hela världen och det kommer säkert börja åska och bajs såå hehe jag kommer nog dö av "livrädd-het". min dag kommer se ut såhär: soffa, ipren/alvedon och ja allt som hjälper mot huvudvärk (inte för att det hjälper på migrän men man kan ju försöka hahah) och sen blir det nog film/one tree hill och data lite också. jaja detta blev ett mega långt inlägg men jag kände för att skriva ett långt och ja, då blir det ett långt för jag är boss här i min hjärna haha (y).
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0