50 frågor - NO LIFE

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? -  olika?

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - snarkade haha, nejmen

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - käkade grillat

4. Vad hände dig 1993? - det var då världens bästa hanna föddes juu

6. Varför du sist spydde? - för mycket dricka *lalala*

7. Vilken färg är din hårborste? - gul haha

8. Vad köpte du sist? - kläder

9. Vad fick du senast i present? - kläder typ

10. Vilken färg är din dörr? - vit

11. Var förvarar du dina pengar? - på kortet (y)

12. Hur var vädret igår? - varmt som fan, men typ moln osv

13. Vart kramades du sist? - tågstationen

14. Vad ser du fram emot? - ehhhh.. ta studenten? =D

15. Vad är 15? - alla moppefjortisar är det

16. Vilken skostorlek har du? - 35 haha -.-

17. Vill du klippa dig? - neeeh

18. Är du över 25? - nej isf hade jag tagit självmord eller något

19. Pratar du mycket? - med dem jag känner pratar jag nog fööör mycket, annars såå nej hehe T_T

20. Kollar du på O.C.? - nepp

21. Har ditt namn ett "x" i det? - nääj

22. Känner du någon som heter Steve? - vilken normal fråga wie. nej det gör jag inte

23. Hittar du på egna ord? - när jag var liten ja

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - neeeeeeeepp

26. Vad har du för mobil? - samsung touchwiz eller något sånt heter den

27. Vem ringde dig sist? - evelina :)

28. Biter du på naglarna? - ibland, men jag biter mer på nagelbanden O.O

29. Har du lockigt hår? - ja och jag hatar det så jävla fucking mycket

32. Hur många gånger har du svurit idag? - klart man räknar det dååå, neeeeeeej

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - "typ, sen så, och, fan" eller något sånt kanske?

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - nepp?

35. Ska du jobba imorgon? - nej jag är fri
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - skriver jag inte här :o

37. Vad borde du göra nu? - packa upp min jävla väska som står där på golvet och är irriterande

38. Har du något smeknamn? - lillen, bull hanna och hannis? haha xD

39. Sover du mycket? - för mycket

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - kollar typ bara oth ju, så vet inte

41. Vad ska du göra på lördag? - sånt man märker då
42. När var du ute sist? - innan idag

43. Har du gråtit idag? - nejdåå

44. Är du en glad person? - haha ja det kan man säga att jag är :D

45. Har du roligt nu? - är ganska uttråkad och känner mig efterbliven så nej

46. Vad äter du helst? - ALLT<3 haha

47. Vem var du med sist? - knäppisarna

48. Vad heter din mamma? - annelie

49. Vad är hela ditt namn? - hanna linnea carlsson

50. Tycker du om någon just nu? - nej det hoppas jag inte


Kommentarer
Postat av: p i i i i n k p i e r c i n g ♥

svar: haha jamen eller hur! :O

2010-07-14 @ 22:03:01
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Carina

kul lista ^^

2010-07-14 @ 23:33:59
URL: http://justcontinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0