16:12


sommarlov på riktigt - har slutat jobba och har riktigt sommarlov nu äntligen. gött som fan äre!
lönen kommer snart antar jag - haha vetifan när jag får den (bra jobbat hanna) men hoppas på att jag får pengarna snart, det behövs.
solglasögon - hihi jag är lite smått beroende av det, har 5st denna sommaren än så länge, fler blir det nooog.
halstabletter - dock är mina slut nu men ändå.
vattenpipa - fett mys äre ju. peeeeeeeeeeeeeerfekt när man inte har något att göra haha (y) smakar ju gott också så jaa tummen upp.


min hals - den har verkligen damp och gör ont hela tiden, tänk om jag behöver operera bort hals mandlarna? :o
fjortisar - asså blö på dem. såna jävla saker (kan ju inte kalla dem människor precis haha) borde ju snart dö ut tycker jag.
föräldrar + när dem är kinkiga - finns ju inget värre enligt mig, flytta ja!
one tree hill - ASSÅ DET KOMMER JU INGA NYA AVSNITT!? VILL JU SE MERA FATTAR DEM VÄL!
pank - som vanligt är jag pank igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0