01:34

min dag + kväll har varit bra, först badade jag, jennifer, micha och håkan i någon sjö osv. sen stack vi till sjöarp och då kom robin, jacline, tais, nicke, michelle och jägen + en kisse misse. spelade brännboll och fotboll - det laget jag var i förlorade hela tiden typ (jag är sämst på allt som har med sport att göra). sen blev det lite badtunna hemma hos mig + mooovieee. imon blir det nog bara en lugn (tråkig) dag hemma för jag behöver verkligen städa, men får se vad som händer.
puss!

denna über underbara bild bjussar jag på, sådetså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0