.



nu e det våran tur att säga vad vi tycker


eller bara spy galla över allt och alla



ingenting kan stoppa mig,


du måste döda mig med dina bara händer


lägga mig i kista, gräva ner mig,


å pissa på den för att släcka elden


för jag bränner mig ur alla burar,


alla material och alla murar


tegel eller armerad betong



varje gång jag ser dig, stå och fåna dig


vill jag gå fram, och sänka dig



jag står över er


och ler mer när jag ser er hitta mina fel


för det e en hel del mer än vad ni ser

Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej.



Såg att du tidigare i veckan deltog i tävlingen om en Wonderbra, så jag tänkte passa på och tipsa dig om tävlingen i min blogg där man kan vinna en wonderbra. Tvlingen avslutas på söndag! Jag har inte många läsare därför har du ännu större chans ;)

http://chicmommy.blogg.se/2010/december/helgtavling-vinn-en-wonderbra-full-effect.html



Ha en trevlig helg

Kram

2010-12-10 @ 16:28:11
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0