That don't kill me, it's only make me stronger



hmm min största kärlek då? eftersom att jag inte är kär i någon så är min största kärlek vännerna :'). kan vara mig själv med allihopa och bli helt crazy (typ springa runt i skolan och låtsas vara gravid haha - frida och ida haha). finns alltid där när man vill prata och mår dåligt. känns dock som att alla vi "hoby vänner" glider ifrån varandra mer och mer, det är verkligen inte ok! vi har så mycket minnen tillsammans och jag vill inte förlora er bara för pojkvänner / nya skolor.. även fast vi inte träffas lika mycket längre så finns ni i mitt hjärta.
och ni som inte är med på bilderna betyder också jätte mycket och det hoppas jag att ni vet om ♥. och min syster nellie får jag ju inte glömma. kan verkligen berätta ALLT för dig och det är så jäävla skönt att du finns, annars hade jag dött av ensamhet vissa dagar. vi bråkar typ väldigt ofta (speciellt när du har pms ;) haha nejmen), avreagerar oss lite på varandra och sen blir vi vänner dirr igen :D kommer sakna sönder dig den dagen jag flyttar hemifrån!
jaja det var allt jag hade att säga + jag älskar er! peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :) ja tkr verligen vi ska ta tag i allt och träffas mer allihopa!!! alla går lixom skilda vägar och de e hämskt tråkiggt:(

ILY<3

2010-12-30 @ 16:11:21
URL: http://vickyarnesson.blogg.se/
Postat av: Nellie

Aw, Hanna, Älskar dig :D<3

2010-12-30 @ 17:13:00
URL: http://missnelli.blogg.se/
Postat av: frida

<3

2010-12-31 @ 11:01:22
URL: http://fridastark.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0