Tänkte också göra detta nu som alla andra h0h0h0

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag. 
Dag 5 – Vad är kärlek. 
Dag 6 – Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.


hihi blev happy när jag läste detta på nellies blogg :D



presentera dig själv..

jag heter hanna carlsson och är 17år. fyller snart 18 dock och det känns sjuuukt stört (känner mig seriöst som en 15 åring fortfarande). jag är väldigt omogen för min ålder om man säger så. jag är en sån person som gör saker och tänker efteråt och det är ju inte det bästa ibland HEHEHEHEHE, slutar oftast med att jag sitter hemma och kränger godis och tänker "VAAARFÖÖÖR!!!??".
jag är nog den onyttigaste människan på jorden, helt seriöst. min "mat" består oftast av chips, choklad eller glass (eller alla tre). brukar köpa godis för ca 500kr i månaden minst, skojar fan inte! men ändå är jag tydligen sjukt smal enligt alla, själv tycker jag dock att jag kan gå ner lite mera i vikt hehe.
jag är ca 165cm och väger 48kg. är en sjukt oseriös person, kan nog aldrig vara helt seriös, eller jo om det är något RIKTIGT allvarligt. annars sitter jag mest och skrattar åt allt och inget (typ på donken igår, satt och drack milkshake och var helt tyst, sen helt random börjar jag gapskratta. man ba vad är det för fel på mig!??).
jag är ganska blyg med såna som jag inte känner jätte bra. men när jag är med såna som jag känner springer jag typ runt och är helt crazy (nellie knows everything.. hehehehheh). ja det var väl det mesta om mig h3h3h3h3 cf på detta inlägget men jajaaa. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0